Sunday, May 22, 2011

"Pangutana"

April 22,2011
by: Real_07

Ngano man sige daw kog pangutana,
Mao na nuon naulit siya sa akoa,
Nganu man? Unsa man? Kinsa man?
Kining butang di gusto sa iyang talinga.

Wala man koy laing intensiyon,
Sa tanan nako nga mga question,
Para sa ako di lang ko ganahan nga adunay tagotago-on,
Og kato, ako para sa iya usa ka hilabtanon.

Abi ko man gud nga open ta,
Ug walay sekreto nga di ta masayra,
Pero karon nalain naman ka sa akoa,
Mao sukad karon di nako mangutana.

Lisod kaayo kung pangutana mawala na,
Dili na katext og musta kana?
di kaya, nag eat kana? o wer ka?
Sukad karon sa akong text di nana makita.

Sa katapusan, pangutana walaon ko na,
Kay ikaw man mas importante sa akoa,
Di ko ikabaylo ang tanang pangutana,
Mao karon, unta sa tanan kong nabuhat AKO, pasayloa.

No comments:

Post a Comment